Bos

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
MiKlo
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bos

Bericht Geplaatst:

onderstaande foto's zijn in de ochtend gemaakt in een bos hier niet ver vandaan.

foto van onze dochter en zoon die een stukje vooruit liepen. mijn favoriet van die dag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
suzanne24
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Bos

Bericht Geplaatst:

Mooie serie.

Foto 1: vind ik absoluut heel mooi, maar de tekst mag vele malen kleiner zo niet weg, evenals het kader in de foto (eromheen had ik misschien nog wel mooi gevonden). Dit soort dingen zijn altijd een kwestie van smaak.

Foto2: mooie compo.

Foto3:vind ik de minste. Doordat de takken elkaar in het midden raken vind ik de compo. niet fijn, verder is er ook niet echt iets spannends in de foto te zien.

Foto4: mooie close up. Prima compo., maar misschien de tak of duidelijker laten stoppen (dus meer ruimte eromheen), of eerder "afhakken".
Omhoog Profiel Website Foto's
sho man
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

foto 1 is mooi wordt door tekst en kader knap onderuitgeholpen smaakt nu niet lekker.
foto 2 rijtje scheve kale bomen en een tak op de grond doet me niets.misschien als je meer rechts op het pad was gaan staan of iets richting de tak dat het pad een uiteinde had gekregen
foto 3 wat wil je laten zien ik weet niet goed waar ik kijken moet, zie veel maar niets wat een balance creeert.
foto 4 is mooi had echter de 2 dode naalden weg genomen en gecropt rechts boven tot net onder de kleine denne-appels

groet Sieger
pipanda
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

1 hele mooie foto :upc maar ook ik vind de tekst in de foto geen goede toevoeging :(
2 lekker sfeertje in de foto. goede compo en een mooi diepte in je foto. kleur en contrast zien er ook goed uit :upc
3 aan de ene kant een goed idee aan de andere kant klopt het net niet. ik denk door het struikje onder in de foto, maar zeker of het daar aan ligt doe ik niet :unsure
4 netjes leuk in beeld gebracht. :)
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Kan helemaal begrijpen dat foto 1 je favoriet is :) Vind alleen die tekst echt zonde, zou er eventueel voor kiezen als je perse die tekst erin wil hebben om die onderin in het midden van je kader te zetten. Het gekozen kader vind ik erg overheersend maar zoals al eerder genoemd is dit echt een kwestie van smaak!

Voor foto 2 had je voor het mooie net even 2 of 3 stapjes naar rechts extra moeten nemen, zodat we iets meer een doorkijkje hadden gehad. Verder zou ik de foto wat donkerder maken, komt wat licht over.

Foto 3 is de minste uit de reeks. De takken zitten te centraal in het midden van de foto, zodat het effect van een doorkijkje in het niet valt.

De laatste betreft een fraaie macro waarbij een wat wazigere achtergrond passender en voor een rustiger beeld had gezorgd. Die grassprieten zijn nog net even iets te duidelijk aanwezig. Ook lijkt de scherpte net iets te ver naar achteren te liggen...
Pim56
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Hmz ... ik val wat uit de toon met mijn reactie vrees ik, maar smaken verschillen he. 1: te centraal, te licht, tekst is storend. 2: te licht. 3: ik begrijp niet goed wat het onderwerp is, het natuurlijke kader kadert namelijk niets. 4: is netjes, maar vind ik wat saai.
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Nummer 1 vind ik iets te licht en de lijst vind ik niet zo mooi :)
Nummer 4 is een mooie van de appel :up
In nummer 2 mis ik een onderwerp... :S en nummer 3 is een aardig doorkijkje maar het doorkijkje is iets te ver weg en door het kijkje valt niet zo veel te zien.
Conclusie: nummer 4 :upc
Omhoog Profiel Foto's
MiKlo
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

bedankt voor de reacties. daardoor vallen me dinghen op die ik eerst niet zag. thnx!!

hier foto 1 een keer als origineel en z-w/sepia. :D

Afbeelding
Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Cinemovie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst: