Das een leukertje! Foto 3 vind ik top! En de eerste is ook erg schattig trouwens. Deze heeft ook mooie oogjes voor een Chi. Niet al te uitpuilend en vaak ietsje scheef staand. Daarom is die derde en voor mij ook zo leuk!
Die derde is inderdaad een beetje 'evil', haha.
Wat me wel gelijk opviel en me een beetje stoort, zijn de horizontale lijnen in de ogen. Vermoed dat het een weerspiegeling is van iets, maar vind het niet zo mooi
Hele mooie reeks mijn voorkeur gaat ook naar nr 3,hele mooie blik die je daar gevangen hebt.
Spijtig van die lijn in het oog zoals annemiek ook al opmerkte.
Ja een leuk beestje en ik had al tegen de eigenaar gezegd dat als die hem weg wilde doen ik als eerste de rij zou staan. Maar hij had er net € 1000 voor betaald dus dat zal wel even gaan duren
Horizontalelijn in de ogen was mij ook opgevallen en misschien is dat van een stuk muur naast mij. Geen idee eigenlijk waar dat vandaan komt.
Het wit in de ogen is je ondergrond. Ik heb dat ook bij honden die laag bij de grond zitten of heel klein zijn. Je ondergrond reflecteerd in het oog. Bij een liggende hond op een witte ondergrond geeft hetzelfde effect.
Ik vind 't wel een beetje storend, net als de paraplu of softbox die heel erg opvalt bij de portretjes.
Voor de rest zijn 't mooie foto's, goed belicht, netjes scherp en de blik in foto 3 is lekker ondeugend.