Lief lieveheersbeestje

De kriebelende kruipertjes
Plaats reactie
ABCtje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Lief lieveheersbeestje

Bericht Geplaatst:

Deze foto's zijn gemaakt met de 18-55mm lens van Nikon. Ik heb bewust de kleuren zo neutraal en rustig mogelijk gehouden, benieuwd wat jullie er van vinden!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
Bedankt voor het kijken!
Omhoog Profiel Website Foto's
Paula Loonen
Lid
Lid
Contacteer:

Lief lieveheersbeestje

Bericht Geplaatst:

Qua kleur vind ik ze wel mooi, een tikje gelig, dat wel.
Foto 1 vind ik wat overbelicht op de oude knop van de hibiscus, maar het LHBtje staat er scherp op bij het snoetje.
Foto 3 ook wat aan de lichte kant op de oude knop, het beestje mooi op het punt van wegvliegen. Hier zou je rechts een deel weg kunnen halen (meteen het lichtste deel) zodat ook het LHBtje niet zo in het midden zit :)
Deva
Lid
Lid

Re: Lief lieveheersbeestje

Bericht Geplaatst:

Ik vind vooral de laatste mooi met die achtergrond als een zachte explosie. De kleuren ben ik niet helemaal over uit, inderdaad erg gelig. Misschien was het mooi geweest om het lhb-tje wat frisser te houden, die is nu wat bruin uitgevallen.
Omhoog Profiel Foto's
ABCtje
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Lief lieveheersbeestje

Bericht Geplaatst:

Dus volgens jullie toch te gelig. 'k Zal ze eens opnieuw omzetten vanaf de RAW, met aandachtspuntje van de kleur, kijken hoe het dan oogt.

Het croppen van foto 3 had ik nog niet zo bekeken, juist omdat ik het geheel van de knop er op deze manier krachtig uit vond zien. Maar eigenlijk is het zo gek nog niet nee, want inderdaad... dan is het lichte stuk weg, dank!
Plaats reactie

Terug naar “Insecten”