Je ziet ze bijna overal. Maar vooral in het compostvat eten ze zich rond.
Ieder resterend blaadje eten ze tot op de bodum af. Groot zijn ze natuurlijk niet. Deze keer geen vliegende beestjes maar kruipende.... F25 T 1/250 2 flitsen SB800-SB80 manueel op 1/32 power. D200
Frans.
Laatst gewijzigd door fotoopa op 27 feb 2009 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank voor de vele reactie's. Er is idd een beetje ruis maar dit komt vooral door het opname systeem die ik gebruik. De camera staat eerst op opname met gesloten externe shutter. Dit kan vrij lang duren en was in dit geval bijna 12 seconden. Die tijd is gevoelig voor ruis vooral als je net iets aan de lage kant belicht hebt. Dan moet je iets meer optrekken met lichte ruis als gevolg.
Voor de compositie ben ik uitgegaan dat het uitgeholde blad een heel belangrijke rol speelt in deze opname. Het uitgeholde blad toont eigenlijk het resultaat van het eindeloos eten van de pissenbedden. En dat was de bedoeling om deze foto te posten.
De ruis vindt ik wel wat jammer, maar de comp vindt ik erg goed zo.
[off-topic] Dat jij hier nu ook bent erg leuk! Je kent me niet, maar ik heb jaren geleden al eens je hoge snelheidsfoto's mogen zien en was gelijk fan van je.
Ben ooit je website verloren en kon je ook via google niet meer vinden, en nu duik je hier op [/off-topic]