Wat wilde je laten zien met deze foto? The green grass of home deed mij een andere foto verwachten. Kan aan mij liggen natuurlijk.
Wat ik zie, is een half weiland, een molen met halve wieken, een half stuk tak bovenin, een half onscherp hek, een deel bomen en onscherpe koeien.
Wat ik bedoel te zeggen, alleen een foto plaatsen zonder er iets bij te vertellen is bij een foto als deze onhandig. Ik zie een snapshotje nu maar wellicht wilde je iets anders laten zien?
mooi licht heb je hier als iet meer moeite had genomen voor deze foto had het een mooi hollands fotoke opgeleverd.
nu lijkt het op een foto dat je er langs komt fietsen even stoppen en klik en weer verder.
een paar passen naar voren had je de tak er niet op gehad.
camera dan iets hoger had je de wieken er geheel op gestaan.
wat jou insteek in deze foto is vertel je ons misschien nog wel.
een foto uitleggen is naar mijn mening niet nodig.
maakt een foto niet beter of slechter.
Hallo, dank voor het kijken.
Gras, koeien en een molen. Hollandser kan niet in mijn ogen. Vandaar green gras of HOME.
Wellicht een tikkie naar voren stappen had geen tak in beeld opgeleverd... tja
Ik vond de foto wel een mooie weidse indruk hebben. Vandaar dat ik de foto op dit forum plaats.
Het moet wel een foto blijven in plaats van een photoshop plaatje. Contrast, licht aanpassen ok
Daar heb je wel gelijk in! Het is een echt Hollands aanblik. Weids vind ik hem niet door de bomenrij als kader en de hekwerken.
Je opmerking over photoshop plaatje snap ik niet.
Bedankt voor je uitleg!