Deze rupsjes of larves (ik weet het niet precies) vraten systematisch mijn rozenstruiken op in de voortuin. De foto maakte ik met de flitser achter de beestjes, waardoor ze bijna doorzichtig zijn geworden. Je ziet het bladgroen in de maag zitten.
na wat goede tips een kleine aanpassing gedaan...
Laatst gewijzigd door Paul Heijmink op 08 mar 2009 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een leuke foto! Jammer dat de verlichting idd wat uitgebeten stukjes veroorzaakt, maar verder vindt ik hem helemaal top.
Wat mij nu wel opvalt is dat in het zwart een soort veeg zit rechts en links zie je veel ruis wat rechts weer niet is... Net of je met een natte kwast wat heb willen weg poetsen, maar is net even te slordig gebeurd.
Henry schreef:Nu Marcel deze vegen heeft aangehaald, zie ik ze ook. Moet eenvoudig weg te werken zijn
en dat was het ook bedankt voor de tips.
Had in mijn fotobestand deze foto gevonden met mijn naam nogal groot in beeld. Bij het weghalen van mijn naam, vergat ik de foto zelf aan te passen. Wil in mijn enthousiasme nog wel eens te vlug uploaden.
Heel erg mooi gedaan Ik vind de overbelichting niet echt storen. Nu vind ike het licht in de 1e foto mooier als in de 2e. Iets ertussen in is voor mij het mooist. De achtergrond is wel het mooist in de 2e