Onderstaande foto zodanig bewerkt dat het de indruk geeft van een ingekleurde pentekening....(tenminste bij mij) Heb een poosje getwijfeld om hem te plaatsen maar wil toch wat meningen horen..... Foto betreft de Daltonschool in Den Haag Is het wat ?
Vin1 schreef:Ik zit een beetje tussen Cinemovie en Renaldo
als je daar lekker warm zit waarom niet?
ik vind de omzetting naar kleur niet echt wat hebben, het is wel expirimenteel geslaagd. maar of ik dat mooi vind voor op een foto? de lucht trekt meer mijn aandacht dan de school...
Vind de foto, zeker qua kleur, wel wat hebben. Verder ben ik het qua compositie met Gotchas eens.....iets minder lucht en wat meer voorgrond was misschien mooier geweest.
Bedankt voor de reacties ! Cinemovie: je hebt gelijk; had hem al recht gezet en een beetje met perspectief gespeeld maar nu zie ik dat ie links nog niet helemaal goed is.... Op de originele foto heb ik meer van de sloot erop staan. Vind dan de school niet helemaal tot zijn rechtkomen;die vraagt dan toch veel aandacht samen met de bomen li en re... Op die oude tekeningen zie je ook altijd veel lucht en wolken aanwezig; vind het zelf hier op deze manier wel wat toevoegen, maar goed....misschien ga ik de uitsnede toch nog wat veranderen...