M3anride

Auto's, fietsen, vliegtuigen, boten... Noem maar op. Je kan ze hier plaatsen
Plaats reactie
Archiebald
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

M3anride

Bericht Geplaatst:

Gemaakt in Juni dit jaar op het BMWfest in Venlo. Hier hadden een klein parcours uitgezet waar alle bezoekers hun skills konden testen. Tevens was het voor mij de eerste echte test van mn, toen "nieuwe", 70-200 F4/L :up

1 -
Afbeelding
ƒ/5.6
70-200 @ 61mm
1/125
ISO100

2 -
Afbeelding
ƒ/9.0
70-200 @ 100mm
1/125
ISO100

Nog 2 overige foto's die ik wel de moeite vond om even te delen :)

3 -
Afbeelding
1 van de weinige vrouwelijke drifters die aanwezig waren. Tevens 1 van de beste van de dag. Ik dacht dat ze 2e of 3e eindige in de totaaluitslag :upc

ƒ/6.3
17-85 IS USM @17mm
1/80
ISO125

4 -
Afbeelding
Een omgebouwde BMW E30, normaal een 1.6 4-cilinder, nu een dikke 4l V8

ƒ/5.6
70-200 @ 85mm
1/125
ISO160

UPDATE

4.1 -

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Archiebald op 01 jan 2015 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Website Foto's
Henry
Lid
Lid

M3anride

Bericht Geplaatst:

Nr 1: ik word er duizelig van... :S
Nr 2: helaas onscherp
Nr 3: voor mij de beste uit de serie. Scherp op de bestuurder, beweging in de foto.
Nr 4: voor mij teveel donkere plekken in de foto en iets teveel rook voor de auto.
Omhoog Profiel Foto's
Ron62
Moderator

Re: M3anride

Bericht Geplaatst:

Leuke actieserie. :)
In de eerste 2 mis ik scherpte.....bij de 1e is volgens mij het linker front van de BMW het scherpste punt in de foto.
In de 2e foto vind ik de auto ook niet prettig aangesneden, misschien als het dak er helemaal op had gestaan dat het beter was geweest. :dk
3e foto is leuk en scherp op het gedeelte waar de bestuurster zit, maar ik hou niet van dat schuine, ik neem aan dat je 'm expres scheef hebt gezet?
Ik vind de 4e foto hier het best gelukt, scherp op de auto en toch is de actie goed te zien.....eigenlijk ben ik niet zo dol op z/w, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleurenversie.
Jammer dat de auto geen E30 M3 is, die vind ik prachtig met die dikke uitgebouwde spatborden. :)
Omhoog Profiel Foto's
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

M3anride

Bericht Geplaatst:

Ik volg Ron62 wat betreft commentaar. Ik vind nummer 4 de sterkste van je serie, ik stoor mij niet zozeer aan de rook, ik vind het juist iets toevoegen :)
Archiebald
Lid
Lid
Contacteer:

Re: M3anride

Bericht Geplaatst:

Ron62 schreef:eigenlijk ben ik niet zo dol op z/w, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleurenversie.
Jammer dat de auto geen E30 M3 is, die vind ik prachtig met die dikke uitgebouwde spatborden. :)

Helaas heb ik hem als bewerkte foto alleen in Z/W. Ik heb het originele, onbewerkte, JPG bestand in de OP toegevoegd als update. Zal van de week eens kijken of ik tijd heb met de schuifjes van PS te spelen
Plaats reactie

Terug naar “Transport”