pafeme schreef:heel mooi! Ook de doorzichtigheid van het eerste stuk water doet het hier erg goed.
Ik ben overigens nog wel benieuwd naar de exif, just to learn.

Lianne schreef:Mooie foto, er straalt een heerlijke rust vanaf. Had misschien rechts nog iets meer ruimte mogen hebben. Heb het idee dat de stenenrij nog doorloopt.
Fotografeer je altijd met je grijsverloopfilter? Of kies je daar alleen voor als het bewolkt is? Ben ik wel benieuwd naar

Lianne schreef:OK dank je voor je uitleg. Ik wist alleen dat je hem kunt gebruiken als het bewolkt is.

Akira schreef:Vind hem mooi, mooie eenvoudige compo, mooie scherpte / contrast. Het water lijkt je tegemoet te glanzen. Mooi door z'n eenvoud kwa kleur en compositie. Als tip had ik de stenen rechts wat meer ruimte gegeven. En misschien was het dan wel mooi als voorste steen van het groepje stenen meer rechtsONDER had gelegen, met evenveel ruimte tot het onderste kader als het rechter kader.

Renaldo schreef:Akira schreef:Vind hem mooi, mooie eenvoudige compo, mooie scherpte / contrast. Het water lijkt je tegemoet te glanzen. Mooi door z'n eenvoud kwa kleur en compositie. Als tip had ik de stenen rechts wat meer ruimte gegeven. En misschien was het dan wel mooi als voorste steen van het groepje stenen meer rechtsONDER had gelegen, met evenveel ruimte tot het onderste kader als het rechter kader.
Had allemaal gekund, echter ga ik niet eerst het IJsselmeer in om met stenen te gaan slepen. Zo die is vind ik hem mooi genoeg om hem hier te tonen.
Gr. Renaldo