1 1/100 sec, f7.1 ,iso 250, 24mm.

2 1/160 sec, f7.1, iso 250, 35mm.

3 1/125 sec, f7.1, iso 400, 24mm.

Bedankt Henry de derde is inderdaad wel de beste, maar ik denk dat je mijn zus Julia bedoeld met die mooie sfeerplaatjes met die mist,deze zijn wel gemaakt in dat gebied waar zij altijd fotografeert, bij mij in de buurt (randstad) helaas niet zulke mooie landschappenHenry schreef:Ik heb je sfeerbeelden wel een poosje gemist hier op dit forum. Ben blij dat je weet terug bent en ons weer trakteert op dit soort beelden.
Weggetje en sfeer in nummer 3 spreekt me het meest aan. De "zielige" boom links in beeld draagt mooi bij aan de enigszins desolate sfeer in de plaat.
Bomen in nr 1 en 2 en weggetjes in nr 1 en 2 vind ik minder "spannend" om naar te kijken. Beetje "gewoontjes".

Oeps... misschien waren het inderdaad dan de sfeerbeelden van je zus.Louise.V schreef:Bedankt Henry de derde is inderdaad wel de beste, maar ik denk dat je mijn zus Julia bedoeld met die mooie sfeerplaatjes met die mist,deze zijn wel gemaakt in dat gebied waar zij altijd fotografeert, bij mij in de buurt (randstad) helaas niet zulke mooie landschappenHenry schreef:Ik heb je sfeerbeelden wel een poosje gemist hier op dit forum. Ben blij dat je weet terug bent en ons weer trakteert op dit soort beelden.
Weggetje en sfeer in nummer 3 spreekt me het meest aan. De "zielige" boom links in beeld draagt mooi bij aan de enigszins desolate sfeer in de plaat.
Bomen in nr 1 en 2 en weggetjes in nr 1 en 2 vind ik minder "spannend" om naar te kijken. Beetje "gewoontjes".