goedeavond mendelMendel schreef:Staat er ragscherp op, scherptediepte wel wat kort, waardoor je nu onscherpte op zijn schildje hebt, en dit het beeld wat onrustig doet overkomen.
Standpunt en opbouw kunnen mij smaken

f8 is denk ik wel voldoende als je maar een beetje afstand houdt van je onderwerp.fotofons schreef:goedeavond mendelMendel schreef:Staat er ragscherp op, scherptediepte wel wat kort, waardoor je nu onscherpte op zijn schildje hebt, en dit het beeld wat onrustig doet overkomen.
wat betreft je reactie , snap ik wel , maar had toch de vraag aan je , bij deze foto had ik de diafragma op 8.0 staan , en dacht , dat moet toch voldoende zijn , maar kom er toch nog aan te kort
wat kan ik dan als beste gebruiken ...................aan diafragma

Dank je wel voor je reactie, ga er de volgende keer rekening mee houden , gr fonsLouise.V schreef:f8 is denk ik wel voldoende als je maar een beetje afstand houdt van je onderwerp.fotofons schreef:goedeavond mendelMendel schreef:Staat er ragscherp op, scherptediepte wel wat kort, waardoor je nu onscherpte op zijn schildje hebt, en dit het beeld wat onrustig doet overkomen.
wat betreft je reactie , snap ik wel , maar had toch de vraag aan je , bij deze foto had ik de diafragma op 8.0 staan , en dacht , dat moet toch voldoende zijn , maar kom er toch nog aan te kort
wat kan ik dan als beste gebruiken ...................aan diafragma