01Update 01
1a
02
03Nikon7100
F/6.3
bel 1/500+0.3 stap
ISO/320
300mm

Dat is wel vreemd Ron,ze zijn alle drie met het zelfde diafragma en bel gemaakt,alleen 3 is een crop.Ron62 schreef:Voor mij de laatste, die toont hier het scherpst en ook de leukste houding van de vogel.![]()
De eerste 2 komen hier een beetje soft over.
Het grijs komt van z'n koppie komt hier een fractie lichter over en in de 3e is meer detail te zien.jan62 schreef:Dat is wel vreemd Ron,ze zijn alle drie met het zelfde diafragma en bel gemaakt,alleen 3 is een crop.Ron62 schreef:Voor mij de laatste, die toont hier het scherpst en ook de leukste houding van de vogel.![]()
Hij zit op het zelfde bloempje, en zijn alle 3 het zelfde bewerkt![]()
Gr Jan

Bedankt voor je antwoord Ron,hier zie ik het namelijk niet,had juist al alle drie precies met de zelfde instellingen bewerkt in ps, want was er juist met deze kleuren al bang voorRon62 schreef:Het grijs komt van z'n koppie komt hier een fractie lichter over en in de 3e is meer detail te zien.jan62 schreef:Dat is wel vreemd Ron,ze zijn alle drie met het zelfde diafragma en bel gemaakt,alleen 3 is een crop.Ron62 schreef:Voor mij de laatste, die toont hier het scherpst en ook de leukste houding van de vogel.![]()
Hij zit op het zelfde bloempje, en zijn alle 3 het zelfde bewerkt![]()
Gr Jan