Deze soort fotografie viel mij erg tegen... Lastig zeg

Moet je wel goed in de gaten houden heHenry schreef:Topsporthal in Almere, die mooie hal
Ik zag al heel veel auto's op de parkeerplaats staan en vroeg me al af wat er te beleven viel.
.
Henry schreef: De kleuren van de eerste tonen ietsje gelig. .
Ik had die al dusdanig veel teruggezet en dacht dat het nu klopteArtenCo schreef:Voor de 1e keer helemaal niet gek toch! Opname 1 is inderdaad een beetje gelig. Mss kun je dit nog corrigeren.
Ik heb die met handen, maar die staat dusdanig scheef, dat ik deze wel zo moest croppenFotosmurf schreef:Heb natuurlijk alleen maar verstand van voetbal maar in een 1 heb je denk een mooi moment te pakken.
Zou mooier zijn als je iets meer zou hebben zodat de handen van die witte speler er ook op staan.

Ik woon er ongeveer 1km vandaan en kom er wel eens langs als ik op mijn fiets een rondje rijd.Meksjoef schreef:Moet je wel goed in de gaten houden he...

In Almere tijdens een handbal match, mag je schijnbaar ook achter de goal staan. Beetje hurken en je krijgt een beter standpunt en minder mensen in beeld.Henry schreef:Ik heb even op het internet nog even gezocht naar sportfoto's van handbal en mijn conclusie is dat veel foto's worden genomen vanaf de positie waar jij ook hebt gestaan.
Het beetje het punt is, dat ze het beeld dan uitspringenHenry schreef: Jij hebt echter de foto's gemaakt met een brandpuntsafstand van rond de 100mm, maar je zou ook nog meer kunnen inzoomen. Hierdoor komen minder spelers in de foto, maar krijg je wel meer focus..