Proficiat met je TC!
De twee broertjes, Kobe & Rune
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Heerlijke serie, mooie ongedwongen portretten, enige wat ik nog te miepen heb, is dat ik de vliegjes in #7 (rond je logo) nog even zou wegpoetsen, verder top 
Proficiat met je TC!
Proficiat met je TC!
Laatst gewijzigd door __Erik__ op 19 mei 2015 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- sugarman
- Lid

- Contacteer:
Ziet er goed uit hoor en de ouders zullen dit helemaal te gek vinden.
Een paar dingen die mij opvielen was de, naar mijn mening, veel te weinig scherptediepte over het geheel waardoor de omgeving niet meer herkenbaar is geworden en de gewaagde composities wat ook weer wat heeft.
1 de donkere hand 4 te weinig ruimte over gelaten waar de jongen naar kijkt.
De witbalans zou ik de volgende keer bij iedere foto het zelfde laten. Bijvoorbeeld 5000 temperatuur voor een meer geheel. Maar dat is ook een kwestie van smaak
Een paar dingen die mij opvielen was de, naar mijn mening, veel te weinig scherptediepte over het geheel waardoor de omgeving niet meer herkenbaar is geworden en de gewaagde composities wat ook weer wat heeft.
1 de donkere hand 4 te weinig ruimte over gelaten waar de jongen naar kijkt.
De witbalans zou ik de volgende keer bij iedere foto het zelfde laten. Bijvoorbeeld 5000 temperatuur voor een meer geheel. Maar dat is ook een kwestie van smaak
- -Ans-
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Grappig, dit is dan weer waar ik zo'n grote fan van ben: beperkte scherptediepte.sugarman schreef:Een paar dingen die mij opvielen was de, naar mijn mening, veel te weinig scherptediepte over het geheel waardoor de omgeving niet meer herkenbaar is geworden en de gewaagde composities wat ook weer wat heeft.
Meningen verschillen en dat maakt het nu net zo boeiend
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Mooie serie, gefeliciteerd met je TC! Ik vind het wel jammer van dat voetje boven zijn hoofd op F4 en F5, anders waren die ook heel goed geweest.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC!!!! Een hele mooie! De hele serie trouwens!
- BT
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Bedankt voor alle fijne reacties!
Hoe groter de scherptediepte, hoe geslaagder ik mijn portretfoto's vind! Toch in de meeste gevallen!
Dit is kwestie van smaak en zoals Ans ook al zei, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde meningen en smaken!
Voor mij kan het niet 'te veel' genoeg zijn!sugarman schreef:Ik ben ook een grote fan van "beperkte scherptediepte" maar wat ik al heb gezegd vind ik dit te veel.
Hoe groter de scherptediepte, hoe geslaagder ik mijn portretfoto's vind! Toch in de meeste gevallen!
Dit is kwestie van smaak en zoals Ans ook al zei, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde meningen en smaken!
De hand heb je gelijk in en heb ik aangepast (zie update). Foto 4 is weer een kwestie van smaak. Ik heb er ook in diezelfde positie waar hij bijvoorbeeld wel recht in de lens kijkt, dus keuze genoeg.sugarman schreef:1 de donkere hand 4 te weinig ruimte over gelaten waar de jongen naar kijkt.