SMS Shoalbuster
Staat er netjes op.
Doorklieven van het water, met als gevolg de opspattende boeggolven geven een gevoel van beweging en actie.
Compositie is wat recht toe recht aan, maar kan ook niet veel anders denk. Toch netjes de horizon op 2/3 en de ruimte in de vaarrichting als positieve punten.
Technisch scherp en goed belicht.
Door correctie belichting vooral het water wat aan de lichte kant en doet de oogjes een beetje dichtknijpen.
Goede kans dat de realiteit niet anders was.
Een behouden vaart
Gr. Dave
Doorklieven van het water, met als gevolg de opspattende boeggolven geven een gevoel van beweging en actie.
Compositie is wat recht toe recht aan, maar kan ook niet veel anders denk. Toch netjes de horizon op 2/3 en de ruimte in de vaarrichting als positieve punten.
Technisch scherp en goed belicht.
Door correctie belichting vooral het water wat aan de lichte kant en doet de oogjes een beetje dichtknijpen.
Goede kans dat de realiteit niet anders was.
Een behouden vaart
Gr. Dave
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vind het een keurige plaat rekening houdend met het tegenlicht wat duidelijk zichtbaar is op het wateroppervlak is de boot echt keurig belicht met details. Wateroppervlak is licht maar geeft het geheel een heel waarheidsgetrouw beeld 
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Zoals gezegd een nette plaat maar waar mi meer uit te halen is....
Kijk eens naar dat boegwater; daar moet iets mee te doen zijn..
Ik heb hem geupload en er met de levels gespeeld zodat je alleen een silhouet overhoud.
Maar dan wel eentje met een mooie blauwe doorschijn van de kajuit en meer dynamiek van de boeggolven....
Maar als je tevreden bent en ik geloof dat het je stijl is, niks mis mee....
update
Even een snelle bewerking om een idee te geven welke kant ik op wil....

Kijk eens naar dat boegwater; daar moet iets mee te doen zijn..
Ik heb hem geupload en er met de levels gespeeld zodat je alleen een silhouet overhoud.
Maar dan wel eentje met een mooie blauwe doorschijn van de kajuit en meer dynamiek van de boeggolven....
Maar als je tevreden bent en ik geloof dat het je stijl is, niks mis mee....
update
Even een snelle bewerking om een idee te geven welke kant ik op wil....

Laatst gewijzigd door momentum60 op 27 mar 2009 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.