Maar ik zie wel ruis van het croppen geloof ik.
Pyjamazweefvlieg op boterbloem
- Geert
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Heb de ruis ook opgemerkt Matthijs, heb update geplaatstMatthijs schreef:Foto 2 vind ik iets interessanter dan foto 1... Iets beter compositie.
Maar ik zie wel ruis van het croppen geloof ik.
- Louise.V
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Gewoon blijven oefenen en feedback blijven vragen en dan moet je maar eens over een jaartje terug kijken hoe je bent gegroeidNikonP90 schreef:Het gaat met ups en downs mijn macro foto's, soms ben ik heel tevreden en soms gaat het helemaal mis of toch net niet goed genoegMatthijs schreef:Dat ziet er al goed uit!
- Matthijs
- Lid

Daar heb ik precies ook last van.NikonP90 schreef:Het gaat met ups en downs mijn macro foto's, soms ben ik heel tevreden en soms gaat het helemaal mis of toch net niet goed genoegMatthijs schreef:Dat ziet er al goed uit!
- Geert
- Lid

Ik ben van principe... ook al vind ik een foto niet echt goed, dan nog post ik hem.Matthijs schreef:Daar heb ik precies ook last van.NikonP90 schreef:Het gaat met ups en downs mijn macro foto's, soms ben ik heel tevreden en soms gaat het helemaal mis of toch net niet goed genoegMatthijs schreef:Dat ziet er al goed uit!
- Geert
- Lid

ongeveer 40 procent verscherpt in LR, en na het verkleinen nog eens 20 procent, de éénen keer al wat meer dan de andere...Matthijs schreef:Ben overigens wel benieuwd of hier verscherpt is?
- Rob Olivier
- Lid

Mooie foto's, gefeliciteerd met je TC!