Had ik ook kunnen doen Jan. Ik zal het eens proberen van de week.jan62 schreef:Schitterende bewerking Paula! persoonlijk had ik er iets meer grijstinten in gedaan,voor de sint Jan,die komt dan in mijn ogen iets mooier op kleuris een persoonlijke keuze hoor! geen kritiek!! want hij is prachtig
![]()
Gr jan

Deze was helemaal niet diep zwart Wim. Er is zoveel verschil tussen de beestjes en het is ook maar net hoe het licht erop valt.wim schreef:leuke vlinder altijd een uitdaging om te fotograferen door zijn diepe zw.
persoonlijk vind ik deze te grijs.

als je het over de vleugels hebt kan ik wel met je meegaan die kleuren vaakt wel anders op in het licht.Paula Loonen schreef:Deze was helemaal niet diep zwart Wim

Ik sluit me bij deze twee zinnen van Gotchas aan. Deze spreekt mij ook iets minder aan, door al die wazige plekken ook al heb je er erg veel moeite voor gedaan om bepaalde delen scherp innde foto te krijgen.Gotchas schreef:Deze spreekt me iets minder aan, ben meestal wel weg van je bewerkingen. ...
Verder heb ik ook wat moeite met de onscherpe/wazige plekken die over het beeld lopen