rellen in de westbank

Verslagen, reportage's e.d.
Plaats reactie
carlos
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

rellen in de westbank

Bericht Geplaatst:

hier een reportage voor Israel nieuws ,van een rel in het plaatsje ni'ielithin de westbank.. een demostratie die uitliep op een rel.
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
MichelVreeke.nl
Lid
Lid
Contacteer:

Re: rellen in de westbank

Bericht Geplaatst:

Foto 2 en 3 ogen wel wat raar, net alsof het niet scherp is en ze zijn vrij blokkerig.

Voor de rest echt super hoe je dit vastgelegd hebt, door alleen al naar de foto's te kijke voel je de dreiging die je daar hebt moeten gevoeld.
Bij 6,7 en 8 breekt het angstzweet mij al uit alleen als ik er naar kijk, mooie actie vastgeleged.
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

verschrikkelijke beelden,maar heel knapvast gelegd. foto nr 8 vind ik heel schokkend om te zien.
om dit vast te leggen moet je toch wel ijzersterk in je schoenen staan en je verstand op nul houden
Omhoog Profiel Foto's
carlos
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

MichelVreeke.nl schreef:Foto 2 en 3 ogen wel wat raar, net alsof het niet scherp is en ze zijn vrij blokkerig.

Voor de rest echt super hoe je dit vastgelegd hebt, door alleen al naar de foto's te kijke voel je de dreiging die je daar hebt moeten gevoeld.
Bij 6,7 en 8 breekt het angstzweet mij al uit alleen als ik er naar kijk, mooie actie vastgeleged.
bedankt voor de reakties .

ik heb ze twee keer overgezet van labtop naar pc thuis en toen weer naar photobucket ik denk dat het daardoor kom..

en nee alleen verstand niet op nul ,maar heel goed kijken .b.v foto nr7 deze steen in de lucht zag ik pas thuis :wacko zo je zie maar ,je kan niet alles zien . je maak de fotos met twee oogen open .aan de eene kant vind ik het in de west-bank werken veiliger dan de anderen reportages bij de grens bij de gazza strook daar vliegen mortieren en raketten .daar help een helm niet tegen .
en je raak er aan gewend ,ik doe het al een aantal jaren zo je weet waar en waar niet ,je het besten kan staan . en soms nog gok je verkeerd :S
Thomas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

indrukwekkende foto's. Geen idee hoe ik zou reageren dan...
Lijkt me dat je altijd 1 ding vergeet:
Of je vergeet op jezelf te passen omdat je alleen maar denkt "die ene foto wil ik".
Of je vergeet die goede foto te maken omdat je jezelf in veiligheid wilt houden...

;)
Omhoog Profiel Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Eerste zes zijn sterke registraties, de laatste twee spreken mij fotografisch meer aan.

Ik krijg bij de eerste zes foto namelijk een vrij vlak gevoel, terwijl de zevende zoveel diepte heeft, waardoor je je echt een toeshouwer ter plaatse voelt.

Tsja de laatste, een schrikbeeld die toch zou moeten leiden tot bezinning.
Metin
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

wow, sterke beelden. Mij spreken de laatste 2 zeker aan, niet dat de rest slecht is... maar, weet niet. Bij foto 2 vraag ik me af wat die blauwe precies is.
carlos
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Metin schreef:wow, sterke beelden. Mij spreken de laatste 2 zeker aan, niet dat de rest slecht is... maar, weet niet. Bij foto 2 vraag ik me af wat die blauwe precies is.
iedereen bedankt voor de reakties .

als dat op je kom, dat blauwen dan ben je af, en moet je terug naar af.

nee dat is traan gas dat wordt gespoten door een cannon wat op een vrachtwagen staat zoals een water spuit bij rellen in nederland .
zoals deze foto onder
Afbeelding
en zo zie je er uit na een douche
Afbeelding
waarom het blauw is. echt geen idee .
de vrachtwagen zie je net staan achter dat bosje .
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Zeer indrukwekkende serie...

Ik vraag me een beetje af hoe dat dan gaat. Krijg je een oproep en ga je er dan op af?
carlos
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wendy schreef:Zeer indrukwekkende serie...

Ik vraag me een beetje af hoe dat dan gaat. Krijg je een oproep en ga je er dan op af?
ja en nee ik heb in de loop van de tijd hier en daar relaties opgebouwt. aan de palasteinse kant en de Israelishe kant ,die houden mij op de hoogten van dingen die komen gaan.
ook heb ik een nieuws beeper. die on afgebroken piept .
daar staan de anderen dingen op buiten de demostraties etc.
in sedrot na iederen kassam die afgevuurd wordt, krijgen wij een melding zo als ik daar ben dan weten we of het in de velden is waar die geland is,of de kassam heb een direkte inslag in een huis of zo .
dan rukken we uit en fotos maken. en je krijg ook opdrachten .
Plaats reactie

Terug naar “Documentaire/Reportage”