1.

2.

Oeps...zie dat bij foto 2 de horizon niet recht is....kan ik vanavond pas aanpassen

Ik heb geen idee welke kant ik hem op moet zetten voor mijn gevoel is die gewoon rechtNuelle schreef:aahhhh! Kledder!! ;-)
Wel even de hond rechtzetten want hij kukelt zowat tegen mijn scherm aan nu.

Hij staat wel recht in zijn geheel als je de hele hond zou zien maar door de keus in uitsnede lijkt ie nu scheef. Dus je hond moet iets naar rechts terug gekanteld. ;-)Chay schreef:Ik heb geen idee welke kant ik hem op moet zetten voor mijn gevoel is die gewoon rechtNuelle schreef:aahhhh! Kledder!! ;-)
Wel even de hond rechtzetten want hij kukelt zowat tegen mijn scherm aan nu.![]()
Dank allemaal voor de leuke reacties.

Ik zie het doordat de hond in stand precies zo staat als de tweede foto. Koppie beetje naar links. Ja, kan een smaakkwestie zijn. Soms weet ik dat niet zeker bij een foto. Omdat de uitsnede rechts onder begint zou ie er net iets beter uitlopen zeg maar. Vandaar dat ik het opperde. ;-)Frans schreef:Nuelle ik vind het knap dat je in de eerste kunt zien dat de hond recht stond.
Maar of het kopje nou naar rechts gedraaid moet worden naar rechts lijkt me geen wet maar een persoonlijke voorkeur.
Toch?