700 mm - ISO 400 - F/9,0 - 1/1250 sec. Belichtingscompensatie -0,7

Ik zou dolgraag willen Henry maar helaas laat mijn gezondheid dat niet toe. Nog liever zou ik naar Terschelling afreizen. Daar zit een supertamme Woestijngrasmus die, behalve dat hij fantastisch te fotograferen is, ik nog nooit eerder in mijn leven heb waargenomen. Maar helaas die .....gezondheid.Henry schreef: Moet je ook niet gaan kijken bij de waterspreeuw?
Hier wordt je doodgegooid met Steenlopers. Ik heb er al zo ontzettend veel foto's van.Gotchas schreef:Niks spannends noem jij dat dan.
Nou ik vind het een prima opname.
Bovendien zitten die steenlopers hier niet.
Dus wmb spannend genoeg

Balen Rob! Als je een goed dagje heb, dan zou je het er wellicht op kunnen "wagen". Als de mus en de spreeuw willen meewerken, gaat het je vast nog wel lukken.Rob Olivier schreef:Ik zou dolgraag willen Henry maar helaas laat mijn gezondheid dat niet toe. Nog liever zou ik naar Terschelling afreizen. Daar zit een supertamme Woestijngrasmus die, behalve dat hij fantastisch te fotograferen is, ik nog nooit eerder in mijn leven heb waargenomen. Maar helaas die .....gezondheid.Henry schreef: Moet je ook niet gaan kijken bij de waterspreeuw?![]()

Klopt. Ze doen eigenlijk hun naam eer aan, ze hebben het liefst een steenachtige of rotsachtige ondergrond onder de voeten. Aan de kust dus golfbrekers en havenkades zijn favoriet. De haven van Scheveningen is voor jou een uitgelezen plek.Ron62 schreef: Hier op het strand zie je ze soms ook en ook in Zeeland bij de Oosterschelde kom ik ze weleens tegen.
Daar ben ik eigenlijk nog nooit wezen fotograferen, ik ga meest naar 's-Gravenzande, Ter Heide of Monster als ik naar het strand ga.Rob Olivier schreef:Klopt. Ze doen eigenlijk hun naam eer aan, ze hebben het liefst een steenachtige of rotsachtige ondergrond onder de voeten. Aan de kust dus golfbrekers en havenkades zijn favoriet. De haven van Scheveningen is voor jou een uitgelezen plek.