Canon Powershot SX 1 voor trouwreportage???

Plaats reactie
Henry
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Re: Canon Powershot SX 1 voor trouwreportage???

Bericht Geplaatst:

Volgens mij moet je met een SX1 ook mooie foto's kunnen maken :)
Of je een flitser nodig hebt, hangt van de hoeveelheid licht af. Kan daar zonder de locatie te kennen niet veel over zeggen. In het algemeen ontkom je er niet aan om bij binnenfotografie te flitsen.
Omhoog Profiel Foto's
Niels
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

euhm ik ken je camera niet.
Hiervoor zul je eens op een wat donkere dag daar heen moeten gaan en kijken, op welke iso je uit komt om scherpe foto's te maken. En hoe is de ruis dan? Is je lens bij deze licht omstandig heden?

Wat vind je nu van de resultaten? is dit goed genoeg om andere er blij mee te maken.
Omhoog Profiel Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Camera is een zeer goede compact, inderdaad is het de vraag hoe deze onder slechte lichtomstandigheden zal werken, zou inderdaad eens een paar testopnames maken met invallend licht thuis, en kijken hoe de afbeeldingen je bevallen.

Inderdaad is de ingebouwde flitser niet afdoende, niet vanwege de kracht, ik denk dat hij daar wel aan zal voldoen. Maar je kan met deze flitser alleen direct en dus hard flitsen. Een losse flitser kan je indirect via het plafond laten flitsen, waardoor je een zachtere en gelijkmatigere belichting zal krijgen, en voorkom je slagschaduwen.
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”