Vind dit eigenlijk een kiekje Ik kan wel meegaan in je enthousiasme, aangezien je dit vogeltje niet elke dag ziet, maar het onderwerp van je foto is een ijsvogeltje (volgens je titel), maar vervolgens moet je onderhand gaan zoeken naar het onderwerp.
Ik hoop dat je nog meer kansen krijgt, want het is wel een prachtig beestje
Het vastleggen van dit beestje is misschien inderdaad een grote kunst. Alleen fototechnisch is het een mislukt kiekje helaas. Idd jammer dat je niet de kans gekregen hebt om een paar mooie shots te nemen.
Ja ik weet het, het is geen superplaat had me even laten meeslepen door het feit dat ik uberhaubt de kans had gekregen om dit vogeltje op de plaat te krijgen. Uit fototechnisch oogpunt is het niet bijzonder . Hopelijk volgende keer beter
Zoals je zelf ook al aangeeft helaas geen superplaat. Scherpte is toch wel ver te zoeken, en die had toch wel ergens aanwezig kunnen zijn. Ik begrijp je anthousiastme wel, zeker omdat je ze bijna niet ziet.
waarom wachten tot de winter?? Omdat ze dan weer alleen maar aan het jagen zijn op plekken waar het open is? Juist nu kun je gave dingen gaan zien! paren doen zij bijvoorbeeld bijna altijd op een tak. maar ze leren ook hun jongen een keer vissen juist nu gaat het gebeuren.
Dit bidden doen ijsvogels best vaak hoor, alleen wij zien het niet zo vaak, en dan moet je er ook nog een foto van maken!
jij hebt dat gedaan, maar is niet scherp genoeg sorry!