Ik blijf wat moeite houden met het beoordelen van series. Ook nu weer stralen je foto' s een mooie verzorgdheid uit. Ik zou in dit geval voor de laatste gaan. Normaal ben ik ook wel van strakheid in de foto' s maar de parasol/ lamp vind hier een belangrijk element . gr Harry
Ik ben er ook geweest en vond de kleuren heel fraai maar vond het ook heel moeilijk om het goed in beeld te brengen.
Je bent er beter in geslaagd dan ik.
Nummer 1 vind ik geweldig, omdat je aan het zoeken bent: 'Wat is dit nu eigenlijk'. Het heeft een totaal vervreemdend effect. Ik hou daar wel van. #2 zit daar héél dicht op, maar daar zijn meer herkenningspunten. #3 is mooi, maar die hebben volgens mij wel meer mensen gemaakt en daar is het wel duidelijk wat of waar dit is.
Mooie serie, inderdaad iets wat je niet direct in NL verwacht, eerder in de wat zuiderlijke landen.
Eeen geeft een mooi strak vervreemdend beeld. De tweede vind ik wat minder doordat dat deel van ket kraampje voor mijn gevoel, vooral door de kleur, wat afbreuk doet terwijl ik bij drie de parasol juist wel vind passen in het beeld.