Klopt, ik vond het insect wel een leuke toevoeging maar ook de krul in het einde van het takje sprak me erg aan. Tijdens het fotograferen nam ik de krul bewust mee, het insect ontdekte ik thuis pas.Paula Loonen schreef: Het blaadje links, ik kan wel meegaan met de opmerking van Roger, maar ik denk dat je hem scherp gehouden hebt bvanwege het twede insect

Leuke observatie, zo had ik het zelf nog niet bekeken maar je hebt gelijk.Batu-64 schreef:Mooie foto , eigenlijk past het insect prima in het totaal plaatje. een libelle is toch een geduchte jager?
Bedankt. Ik vind dit een leuke opmerking want dit is een beetje het gevoel wat ik bij dit soort fotografie probeer te bewerkstelligen. Ik probeer meer een totaalplaatje te maken waarbij het hoofdonderwerp eigenlijk niet meer als zodanig bestaat maar slechts een blikvanger is. Vergelijk het maar met landschapsfotografie. Misschien dat ik een foto als deze in een ander forum dan 'Insecten' had moeten plaatsen.MiRas schreef:Ik vind hem mooi, je blijft kijken of er ergens toch nog iets zit (hi)