Fraaie omzetting, maar voor mij werkt dit verder niet. Ik geniet wel van de mooie contrasten, maar er zit net iets teveel schuin of asymmetrisch in het beeld om me te pakken.
Contrasten en zwart/wit omzetting vind ik bijzonder geslaagd.
Idee verder ook maar ook mijn eerste reactie was hé jammer hij is niet helemaal symmetrisch.
Door een hekwerk was ik hier niet in staat om helemaal recht voor het onderwerp te komen, vandaar de horizontale vertekening. Ik vraag mij af of er iemand in staat is, om dit softwarematig achteraf nog kan corrigeren. Graag reactie!
Compositie is voor mij iets minder gelukkig, mijn ogen blijven van links naar rechts over de foto dwalen. Dit komt denk ik omdat in het centrum net niks te zien is en aan de zijkanten van de foto wel iets te zien is.
Petah, perspectiefcorrecties zijn eenvoudig aan te brengen met bv Lightroom. De meesten zijn bekend met verticale correcties, maar dat kan natuurlijk ook horizontaal (is in feite hetzelfde maar op de gekantelde foto). Nadeel is zoals altijd beeldverlies. Ik probeer het niet eens op jouw foto want er gaat dan veel beeld verloren. Als het een uitsnede is kun je het eens proberen?