Machtig! Nr. 1 vind ik nog het meest gewone. Prachtig gezien hoe het rood/witte van het hekje terugkomt in de gevel bij nr.2. Bij nr. 3 is de auto een mooi onderdeel geworden van je compositie. Bij de laatste wellicht iets meer ruimte aan de bovenkant, maar blijft qua kleur en structuur heel fraai. (Hebben de platen van de mensen voor de ramen een betekenis of is het toeval?) gr. Harry
Dank jullie, mannen. Harry, de foto's komen allen uit Lagos waar ik een paar dagen ben geweest, de ramen die jij benoemt zijn in een wijk waar een paar galeries zitten en er een duidelijk kunstzinnige bevolkingsgroep aanwezig was. De street-art was er volop aanwezig en van hoog niveau.
Gave serie, prima van compositie en kleurgebruik. Vooral F2 waar het hekje opvalt met de kleur die terugkomt en F 3, waar de auto een belangrijk onderdeel is geworden van de totale compositie. Mooi werk Peter.
De eerste twee zijn voor mij het minst boeiend, waarschijnlijk omdat ik dit soort ramen wel vaker zie. Al moet ik je nageven dat de kleuren combinatie in samenhang met de composities er wel iets aparts van maken.
De laatste twee zijn voor mij wel heel interessant, ramen waar je je wat bij gaat afvragen. De antenneloze auto heb je mooi in de compo meegenomen door fraai gebruik te maken van de spiegeling.