Zag deze wolkenpartij boven het GGD gebouw in Den Haag.... Zag daar wel wat in en de opnames wat bewerkt voor meer dreiging...oa levels, hightlights. Is het wat of toch wat over de top....? Ben er niet uit welk kader de foto sprekender maakt, daarom met 2 verschillende kaders....
Kijk nu al een tijdje naar deze serie, en ik kom elke keer terug bij de eerste foto. Wat gaat daar een dreiging van uit, een schitterende wolkenpartij en een hele knappe compositie. Voor mij dus foto 1
Mooi hoor! Zeker 1 inderdaad, hier klopt alles, de compositie, maar ook het kader versterkt hier het geheel. Prachtige mooie wolken en een heerlijk contrast heb je er in gelegd.
Wat is 1 een enorm gave foto. Deze is aparter dan de anderen. Foto 1 geeft mij het gevoel dat dit gebouw zo opgeslokt gaat worden door de wolk. Heel mooi gedaan!
Foto 1 springt er voor mij duideliljk uit. De uitsnedes van de andere spreken mij niet aan. Qua bewerking zit je voor mij tegen de rand aan van wel natuurlijk/iets overdone. Maar ja, zoiets is altijd persoonlijk.