Winterbeelden van afgelopen zondag

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
AlphaJoost
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Afgelopen zondag aan de wandel geweest en nog wat leuke winterse beelden kunnen maken.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Harry
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Als serie lastig te beoordelen, hij is mij te divers...Nr 4 de hooglichten wat terugzetten, bij nr 3 de reden voor het omzetten naar sepia is mij niet duidelijk..Ik zou zeggen: Kijk kritisch naar je eigen (en ook andermans werk) daar leer je heel veel van. Welke uit deze serie vind je het mooiste en waarom. Dan kom je vanzelf uit bij de verbeterpunten van de anderen en hoe je dat een volgende keer aan moet pakken. Bovenstaande is louter bedoeld om je vooruit te helpen, gr Harry
Omhoog Profiel Foto's
Frans
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Vind de eerste meteen de beste.
Herhaling doet het goed.

Intrigerend is dat we de piloten niet zien.
Omhoog Profiel Foto's
AlphaJoost
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Harry schreef:Als serie lastig te beoordelen, hij is mij te divers...Nr 4 de hooglichten wat terugzetten, bij nr 3 de reden voor het omzetten naar sepia is mij niet duidelijk..Ik zou zeggen: Kijk kritisch naar je eigen (en ook andermans werk) daar leer je heel veel van. Welke uit deze serie vind je het mooiste en waarom. Dan kom je vanzelf uit bij de verbeterpunten van de anderen en hoe je dat een volgende keer aan moet pakken. Bovenstaande is louter bedoeld om je vooruit te helpen, gr Harry

Het zijn onbewerkte foto's, dus 3 is niet omgezet naar sepia, maar meer mijn worsteling met de witbalans..... :(
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”