Foto: 01/02/2017
Camera Model: SONY A7RII
Lens Sony G 85mm F1.4
Shutter Speed: 1/160 sec
F-Number: F1,7
ISO: 640
Compensation: EV -13/10

Ik durf te zeggen dat dit voor mij juist de sport is, en nog aardig lukt ook. Hoe vaker je diere fotografeert hoe beter je 'uitdrukkingen' gaat zien. Beter nog: Ze aan zien komen.Greengrass schreef:Mooi portret, het gebeurt zelden dat een dier menselijke karaktertrekken mee krijgt.
Rechts had wel iets meer ruimte weggesneden mogen worden naar mijn smaak.

Het is een heel gewone zg Saanengeit. Maar dan een kerel. Een BokGotchas schreef:Geweldige kopstudie, je weet steeds hele bijzondere exemplaren vast te leggen![]()
Althans voor mij zien ze er niet uit als de standaard kinderboerderij geiten

Deze zat in een groepje van 4 in 1 hok. Zijn prachtige kop viel mij meteen al op. Die moest ik hebben. Al bleven zijn maten steeds heel dichtbij. Dan is het wachten...af en toe een stap doen. Dat heet druk zetten. Dan verplaatsen ze zich. Meteen die stap dan weer terug. En weer wachten. Dat werkt echt. Bij zowat alle (boerderij)dieren.Harma schreef:Ik kan wel uren naar je foto's kijken,het is te zien dat je die niet zo maar even maakt,maar wel beslist op het moment wacht....
Ik ben het met Henry eens over de oorbellen..

Dank Frans! Mijn adressen bestand bevat intussen ruim 120 mooie plekken in de BeNeDuUkFrans schreef:Je hebt je draai helemaal gevonden op de boerderij Gert.
Veel van je foto's hebben een soort signatuur met weinig verzadigde kleuren die ik gaandeweg steeds mooier ga vinden.
Maar bovenal zijn ze voor het grootste deel prachtig van inhoud.
Een ode aan het boerderij-dier.