Had al een foto van deze VW eerder geupload.
Nu dan het vervolg....
Is overigens een cabrio, s'morgens genomen met nog wat ochtendvocht....
Graag jullie opbouwende commentaar.....
Op de eerste plaats, ik vind de serie mooi.
#1 qua compo mijn voorkeur. Jammer dat de koplamp net iets afgesneden is. Daar had dus iets meer ruimte gemogen wat mij betreft. Kleur had iets sprankelender mogen zijn
#2 beetje flets, oogt wat "gewoontjes" qua compo wat mij betreft dan toch
#3 vind ik errug goed, mooie heldere kleuren, zelfs in het zwart links onder zie je nog detail (druppeltjes in dit geval)
#4 kijkt wat minder lekker, kan zo niet zeggen waarom
#5 net iets te licht naar mijn smaak, waardoor de druppeltjes helaas wat wegvallen. Vind de nummerplaat wat storen. Zie ik de reflectie van een bestelautootje links beneden op het spatbord?
Als ik moest kiezen ... # 3
Bedankt voor jullie reacties ...
Wilw: foto 4 is de enige die ik wat gedesatureerd heb, hoewel niet zoveel; maar valt dus wel op... Busje in foto 5 kan ik nog wel weg werken, zal wat meer moeite met de nummerplaat hebben....Koplamp in foto 1 heb ik over lopen te twijfelen omdat ik die reactie wel verwachte, maar toch laten staan....
Foto's 1 en 2 vind ik zelf wat meer bij elkaar horen wat licht en toon betreft....
Senna: ik heb er nog een van een frontale opname die wat bewerking denk ik beter bij foto 5 past: wat lichter en abstracter... Ik zal hem vandaag er eens bij zetten voor de vergelijk.
Als ik hem wat donkerder zou maken zou het blauwe ruitje links boven wegvallen; vind het wel een detail die ik in deze foto wil houden...