Lekker beeld, inderdaad komt het spannend en cinematisch over. Mooie setting die fijn scherp is, met auto dynamisch met zijn bewegingsonscherpte. Omzetting is sterk en met smaak voor mij
Sommige foto' s snap ik niet van je..Dit is er ook een van. De belichting van de auto is niet in verhouding met het landschap, voor mijn gevoel ook te dicht op het kader/ hoek. Gr Harry
Harry en Dennis, ik kan het soms uitleggen en soms ook niet. De simpele verklaring is dat ik vrijwel alles op gevoel doe, ook al is dat gevoel inmiddels wat ontwikkelder dan vroeger. Intuitie schijnt niets anders te zijn dan aangeleerd reageren. Ik heb juist bij deze licht/donker verhouding zelf een goed gevoel, evenals bij de beelduitsnede. Downside is dat ik dan ook meteen ophoud met alternatieven bekijken zoals een meer egale belichting.
Ik plaats nu een update, ben benieuwd hoe de meningen zijn.
de update lijkt in eerste instantie beter omdat het contrast tussen de auto en het landschap wat meer overeenkomen, maar als je langer kijkt was dat nou juist een van de dingen die de foto maakten tot wat die is, nl. goed.