Door de felle wind geen echt macroweertje vandaag Maar gezien we al langer afgesproken hadden zijn we dan toch maar op stap gegaan...heel, heel veel geduld hebben we moeten opbrengen, maar al bij al hebben we toch nog enkele opnamen kunnen maken
Zucht, staat er weer uitstekend op hoor! Hoe kom je nou aan dat prachtige heldere licht elke keer? Wanneer op de dag heb je deze gemaakt en met welk weer type?
Wendy, deze foto is deze voormiddag gemaakt, het zonnetje kwam net ff piepen toen we deze in de gaten kregen. Met zo'n weer zet ik de witbalans op 'bewolkt', ik onderbelicht steeds -0,3, bij heel zonnig weer is dat natuurlijk meer. Tja, dat licht... als de foto klaar is nog ff ophelderen met 'Helderheid en contrast'...meer kan ik je er niet over vertellen, hopelijk heb je er wat aan
Het is redelijk rustig vanavond op het forum, iedereen naar eurosong aan het kijken?....Nederland en Belgie liggen er toch uit Weer een goed Jacky........hoe doet ge dat maar, er toch veel wind nu, ik durf geen macro's maken in zo'n weer. Alles wiebelt toch