2.

3.

4.

5.

klopt !Ron62 schreef:Gave momenten te pakken.![]()
Scherpte is in sommige niet helemaal optimaal en bij de eerste 4 heb je wat last van hard licht....vanwege dat licht en het beste zicht op de kopjes(oogjes) is de laatste voor mij de mooiste.

wij zitten wel aardig op 1 lijn volgens mijRoquiRocks schreef:Jaloers , dat je erin bent geslaagd deze natuur beelden die de existentie van de natuur in beeld brengen vast te leggen. Ondanks dat ze wellicht technisch niet helemaal top zijn !
@Henri: jammer dit is pure natuurfotografie. De vogels zijn momenteel met niets anders bezig.
N.B.: ik heb nog veel verder gaande beelden van bijeneters waarbij de cloaka's ook in beeld komen. Deze heb ik nooit geplaatst , maar ik zou eigenlijk best willen .... !

Ik weet wel dat dit de natuur is, want zo is het voor jou en mij uiteindelijk ook begonnen...RoquiRocks schreef:@Henri: jammer dit is pure natuurfotografie. De vogels zijn momenteel met niets anders bezig....[/size]

valt mee, als je nagaat dat eenden aan groepsverkrachting doen en dat het vrouwtje daarbij soms verzuipt ....Gotchas schreef:Gaat er zo te zien nogal hardhandig aan toe![]()
Bijzondere serie!