Wat geweldig en dat met toch geduchte tegenstand.
Iedereen hartelijk dank voor het meedoen en stemmen. Hopelijk blijven meer mensen meedoen met de maand opdrachten.Peter en Harry jullie natuurlijk ook gefeliciteerd.
De "making of" was eigenlijk heel simpel. Gelukkig had ik op dat moment iemand te logeren die wel voor model wilde spelen. We zijn naar de kust gegaan met het idee een foto in maanlicht te maken maar toen we aankwamen trok het helemaal dicht dus die optie was verkeken. Toen maar met zware bewolking aan de gang gegaan.
Model is gewikkeld in een witte klamboe. Om een lange sluitertijd te krijgen, 1.0, heb ik de iso op 100 gezet en f op 5. Daarna enkele testshots gedaan om te zien met welke snelheid het model moest bewegen om het gewenste effect te krijgen. Ik wilde nl het model twee maal in beeld hebben een keer heel vaag en een keer duidelijker. Model op de gewenste plaats gezet en leten stappen , halthoeden nog een pas laten doen en toen laten halthouden tot de foto was genomen. Uit de hand genomen want een beetje beweging was nier erg

. In pp uitsluitend een fractie opgelicht met curve.