Mooie foto's!
Licht vind ik in beide mooi en ik neem aan dat dit in dezelfde serie zit dus beide kan je exact hetzelfde nabewerken.
Vacht in de eerste zou ik herstellen want als je vraagt naar verbeter tips dan zou ik zeggen, controle over scherpte en licht. De vacht kan scherper. Hij is nu wat zacht. En het wit mist doortekening. Dat ligt enerzijds aan de scherpte en anderzijds aan iets overbelichting. Maar, het is niet echt storend. Het is meer een tip als je iets zou willen verbeteren. Halsbandje heb je binnen 1 minuut weg gehaald in de nabewerking.
Pose in de tweede is net te laat of te vroeg. Dat zeg ik omdat je kunt zien welke beweging hij maakt en dit moment is precies het moment waarop de actie even stil ligt. Raar als ik dit zo zeg terwijl ie aan 't rennen is maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Hij is hier weer op het punt om zich te gaan strekken. Je ziet dat de rug weer recht is.
De eerste is een hele mooie in rennende motion! helemaal gestrekt is lastig omdat ze vaak 1 poot toch lager houden. Anders dan een windhond bijvoorbeeld.
Leuk detail vind ik de omgekrulde tenen: Let's go forward!