F1

F2

F3

F4

F5

F6

F7

F8

.

Dat vind ik ook van zijn foto's......Fotosmurf schreef: Enig minpuntje voor mij, maar dat is een persoonlijke smaak, is de hoeveelheid contrast/verzadiging.

Een andere fotograaf (van de krant) had ze samen geroepen en daarom hadden die viering voor hem gedaan.....ik zag het later en stond opzij......het gaat allemaal zo snel en vooral zo hectisch.......daarom zijn mijn foto's van opzij...........moet je zelf eens proberen (sorry maar het is zo)ArtenCo schreef:Dat vind ik ook van zijn foto's......Fotosmurf schreef: Enig minpuntje voor mij, maar dat is een persoonlijke smaak, is de hoeveelheid contrast/verzadiging.
Beelden vind wel aardig, compostie kan sterker. Nu nog wel de juiste plek opzoeken, foto 3 en 4 vind ik het jammer dat je het vanaf de zijkant hebt gefotografeerd. Frontaal had in mijn ogen beter geweest.
Foto 5 en 6 zitten niet lekker in het kader. De een te krap, de ander van de zijkant en te ruim...volop mogelijkheden om dit nog te verbeteren..

Misschien heb je deze niet bezien.....en herzien je misschien je meningArtenCo schreef:Ik fotografeer zoals je misschien weet ook vaak sport...weet dat het niet makkelijk. Je moet al anticperen op een situatie die nog komen gaat. Echter denk ik wel dat je sommige situatie vantevoren kunt weten, zoals het maken van een groepsfoto van de kampioenen. Na het laatste fluitsignaal dan moet je al op het veld lopen en dan de groep volgen en kijken waar het gaat gebeuren. Instellingen moeten dan al op orde zijn en je moet dus je plek waar je gaat staan innemen. Je moet als fotograaf constant in beweging zijn, stilstaan is not done!
Je kunt ook snel contact maken met ze, bij de foto met de twee omarmde kameraden lijkt dat wel tot de mogelijkheden te behoren. Of mss ken je wel iemand van het feestende elftal dan kun je vooraf wellicht iets afspreken.
Je foto's staan ter beoordeling, dus mag ik ook mijn visie erop geven. Het is bedoeld als puntjes ter lering, maar kennelijk voelt het voor jou anders.