Exif: f/5,6 1/40 s ISO 250 18-55@55mm geen flits
Ik ben benieuwd naar het comment.

)
Vioto schreef:de uitdaging was iets neerzetten wat je niet elke dag ziet maar toch een beetje abstract.
(imo is het best leuk gelukt)
ik herhaal jou vraag dan maar...
waarom kijk jij hiernaar? wat zie je?

k03n schreef:[... maar anderen zien er misschien geweldige dingen in...

LimitedColor schreef:k03n schreef:[... maar anderen zien er misschien geweldige dingen in...
Geweldig is een groot woord, maar ik vind soms simpele dingen, heel krachtig en interessant.
Denk eens 'out of the box', in plaats van niet originele foto's schieten die al vaak genoeg zijn uitgekauwd. Maar ook dat doe ik. Wie niet probeert, zal nooit een nieuw beeld ontdekken. ;-) That's my opinion..
k03n schreef:Als de uitdaging was, iets neerzetten wat je niet elke dag ziet, is dat volgens mij niet gelukt. Je ziet toch elke dag proppen papier? Op je bureau op kantoor, in de prullenbak op de grond?

Vioto schreef:dus iets wat allerdaags is voor jou, is gelijk allerdaags voor de rest? (zo kom je een beetje over)

LimitedColor schreef:Er is een heerlijke discussie gegroeid. Maar iedereen heeft zo zijn eigen mening en smaak.. Wees trots op het individu!
Ik heb nu liever commentaar op de foto technisch gezien..

ik zie niks meer dan een prop papier. Totaal oninteressant, maar anderen zien er misschien geweldige dingen in...
En wat is hier abstract aan? Als het abstract is kan de kijker raden naar wat hij ziet. Hier is niks abstracts aan... Juist gewoon de harde realiteit van een prop papier..
"stroming in de 20e-eeuwse beeldende kunst die gericht is op het afstand nemen van de zichtbare werkelijkheid."
Waarom vinden mensen als iets "wat anders is al normaal" het gelijk abstract?

AJL schreef:Ik vind die opmerking naast de kwestie

Vioto schreef:de uitdaging was iets neerzetten wat je niet elke dag ziet maar toch een beetje abstract.