Nr 1 en 2 vind ik heel mooi. Bij 2 had ik hem liever naar boven zien lopen ipv naar beneden, heb het gevoel dat dat wat fijner lijkt. Kleuren van 2 zijn heel mooi. 3 en 4 vind ik niet zo.
Ik had hier ergens van iemand 'tinypic' opgevangen en ik moet zeggen dat dat prima werkt. Je hoeft je daar ook niet aan te melden. De reclame bijb photobucket vind ik niet zo erg, maar dat mijn library constant aangeeft leeg te zijn vind ik veel vervelender.
nr 1; mooie kleuren. had van mij wat ruimer in zijn jasje gemogen; oogt wat ingesloten. scherpte ligt wat meer op het schild dan op het koppie zelf
nr 2; hier werkt de royalere ruimte beter wmb
nr 3; scherpte ligt goed, achtergrond is wat donker, maar je kunt niet altijd alles uitzoeken
nr 4; ruim genoeg, mooie compo en kleuren. Scherpte lig m.i. wat ver naar voren; meer op pootje dan koppie
Ik gebruik Flickr als host sinds ik Photobucket om reeds genoemde redenen links heb laten liggen
Laatst gewijzigd door wilw op 29 mei 2017 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilw ik zou ook graag flickr gebruiken maar kan daar nergens de img info vinden. Kan zijn omdat ik alles via mijn telefoon upload. Nu upload ik alles eerst naar flickr dan naar photobucket en dan naar photodrome, erg omslachtig. Tinypic werkt dan beter maar via flickr zou nog mooier zijn.
De 1e vind ik ook te krap en een te beperkte scherpte diepte.
de 2e is een hele mooie.
Ook de 3e vind ik fraai, ik vind de donkere achtergrond juist wel mooi, is weer es wat anders.
De 4e heeft ook voor mij te weinig scherpte diepte.
Wat betreft de foto's sluit ik me aan bij Wilw.
Ik gebruik ook Flickr en ervaar daar geen problemen mee. Via de Mac (of PC) zijn de gegevens van de foto inderdaad gewoon terug te vinden.
Heerlijk he dat gefröbel met de macrolens! Ik denk dat je het licht niet helemaal mee had dat oogt wat fel en hard. Wel gave momenten te pakken, foto 2 vind ik qua compositie heel mooi wel wat geel/groen.
Ik gebruik ook Flickr voor het uploaden, bevalt me prima.