Spannend , apart ,bijzonder ,mooi licht , uitnodigend om een verhaal te zoeken, allemaal positieve dingen die ik zie in deze foto, apart en mooi.
MvG Toon.
Fotografie van kunst vind ik bijna nooit meer dan een registratie van de creativiteit van een ander.
Denk dat je hier net wel genoeg eigens hebt toegevoegd om het interessant te vinden.
Je hebt helemaal gelijk Frans. Ik probeer daarin ook altijd een zorgvuldige afweging te maken. Dit is een "still" uit een film die gedraaid werd. Het moment bepaald, maar ik vond het ook een mooie combi met de achtergrond/ hoe het licht daar viel. Gr. Harry
Fraai!
Ben het eens met Frans en je hebt daar al op gereageerd. Ook ik heb wel eens werk van anderen gebruikt. Belangrijk is dat je er een eigen draai aan geeft en niet klakkeloos kopieert..
Boeiend geheel, Harry.
De kunst mooi in beeld gezet en dat is weer een kunst op zich.
Dit is voor mij geen kopiëren maar een interessant onderwerp goed in beeld brengen, waarbij het licht al op gemerkt door Riato een toegevoegde waarde kent.
Bedankt allemaal. Het zwarte vlak...ja, ik vond het juist wel iets hebben. De manier waarop het licht langzaam uitdooft. De "Still" blijft dan alleen over. gr Harry