Bravo van mij; een echt boeretafereeltje , veel spinnewebben , een trechtertje en een benzinebusje, een echte oude zeis en als kers op de taart de wandplaten achterstevoren geplaatst
zowaar dacht ik dat het een Vloanders tafereel was!
Vind de twee haspels erg afleiden van de zeis ook door hun felle kleur. Niemand zegt hier iets over dus ik zal het wel geheel mis hebben. Of niet zien wat andere zien. Dus ik twijfel nu wel als mijn opmerking terecht is of niet.
Ik twijfelde ook over die 2 haspels. Maar als je ze weg laat, dan is de spanning ook een beetje weg.
Deze foto heeft het blijkbaar nodig. Net alsof de lijnen van de balken en zeis daardoor worden versterkt.
Bedankt Wim, Maarten en Riato. @ Riato: Ik heb deze geplaatst met postimage. Als tip gekregen op dit forum. @ Wim: Prima opmerking, maar iets mis hebben kan niet. Het is natuurlijk ook een gevoel. Daaraan gekoppeld natuurlijk of het terecht is ja of nee..Komt het ook door de titel? Ik heb het Zeis genoemd..je moet tenslotte wat...Voor mij niet het hoofdonderwerp, dat is eigenlijk het hele plaatje. Ik heb de kleuren van de trechter en de haspel expres nog wat aangezet. Als blikvangers in een decor van verder wat saaie kleuren. Rechtsboven is het nogal druk met lijnen, daar staan ook de felle kleurtjes links tegenover. Tot zover mijn overwegingen. gr Harry
Bedankt voor je uitleg Harry. heb de foto binnen gehaald en de Haspels er uit geshopt. Als ze er uit zijn gaat de aandacht meer naar de zeis. Maar aangezien het maar een titel is kan beide.