Eekhoorns in Lapland, contrast probleem?
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
En wie ben jij echt.....

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Ogen trekken als eerste naar (O.a.) lichte partijen in een foto. Ik zou dus zeker lokaal de belichting op de stam terugnemen. Hierdoor komt de aandacht meer op de eekhoorn te liggen. Gr. Harry
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Geen probleem.....en tip van Harry is goud waard!!!
- Ron62
- Moderator
Ik ben niet zo van z/w en bij dieren vind ik het 99 van de 100 keer minder mooi dan de kleurenversie....ik ben dus benieuwd naar de kleurenversie van deze foto, want je hebt een leuk moment te pakken. 
- Ron62
- Moderator
Als je rechts onderin je eerste post op "Bewerk" klikt kun daar eventueel een foto toevoegen. 
Ik vind de kleurenversie nu al beter, maar mag iets minder verzadiging gebruiken en er zit naar mijn idee teveel magenta/blauw in.
Ook is de achtergrond wat nadrukkelijk aanwezig en zit daar nogal wat ruis in, misschien als je de achtergrond ontruist wordt deze ook gelijk wat egaler....ik had dat in de z/w versie ook al gezien.
Ik vind de kleurenversie nu al beter, maar mag iets minder verzadiging gebruiken en er zit naar mijn idee teveel magenta/blauw in.
Ook is de achtergrond wat nadrukkelijk aanwezig en zit daar nogal wat ruis in, misschien als je de achtergrond ontruist wordt deze ook gelijk wat egaler....ik had dat in de z/w versie ook al gezien.