.mix bestanden
Een programma voor het openen van mix (microsoft photo draw) bestanden kun je hier downloaden https://www.fileviewpro.com/nl/download" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alchemist
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
VM-ware: een virtuele machine, waarmee je eigenlijk een pc in een pc creeert (softwarematig dan)
In hoeverre dit als freeware/trial mogelijk is weet ik even niet, omdat ik het zakelijk gebruik en dus overal licenties voor heb
In hoeverre dit als freeware/trial mogelijk is weet ik even niet, omdat ik het zakelijk gebruik en dus overal licenties voor heb
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Contacteer:
.mix bestanden komen van Picture It. XNview kan ze lezen en XNview is gratis!!! Heb je ook nog een fijne viewer met ook nog eens legio aan mogelijkheden. Ik werk er dagelijks mee en kan het niet meer missen! Succes!
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Contacteer:
Ik kijk altijd bij mijn redder in nood, XNview. Het moet gek gaan wil die het niet kunnen lezen. Ik zag dat de mix extensie werd ondersteund. Google was er niet voor nodigFrans schreef:Je hebt iedereen aardig aan het werk gezet.
Ben benieuwd of de mensen die reageerden de extensie kenden of voor je zijn gaan googelen.
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Contacteer:
Ik geloof dat de nood niet erg hoog is bij de topicstarter...........
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Contacteer:
Dit geeft XNview bij mij aan: .mix bestanden worden wel degelijk ondersteund