Andere uitsnede (bedoel je dit, Peter?):

Nikon D800 + Sigma 12-24mm
F/8 | 1" sec. | ISO-200
Het blauw is eigenlijk net iets teveel van het goede, hè?

Ik daag je uit om dan aan de hand van deze toevoeging zelf de foto te beoordelenMatthijs schreef: Het blauw is eigenlijk net iets teveel van het goede, hè?

Oei, da's lastig. Ik probeer mijn foto's altijd zo goed mogelijk hier te plaatsen, maar er zijn heel vaak nog van die dingetjes die ik dan niet gezien heb en wel aangepast moeten worden. En bij deze foto had ik mijn twijfels over het blauw, ik vond het hier te sterk aangezet/verzadigd.Alchemist schreef:Ik daag je uit om dan aan de hand van deze toevoeging zelf de foto te beoordelenMatthijs schreef: Het blauw is eigenlijk net iets teveel van het goede, hè?
Dat ga ik ook even proberen, bedankt voor de tip!riato schreef:Ja kleur oogt onnatuurlijk , bij temperen komt het wit van golvende water beter tot zijn recht, verder sterke foto.( voor mij zelfs beste uit de reeks ?)
MvG Toon.

Hele andere foto en dus een concessie aan de gedachte die je had bij het maken van de foto. Ik vind de update absoluut geen verbetering overigens.Matthijs schreef:@Alchemist, het idee achter de foto is met de update wel weg. Maar het is wel een verbetering. Dank voor de tip!