dat mijn bidsprinkhaan geen honger meer had

Het 'zwartje' is trouwens een Peruaanse wandelende tak.
150mm - F8 - 1/50" - ISO 400

Sorry als het aanvoelt alsof ik iemands gevoel probeer te bestrijden. Ik heb echt wel zitten zoeken naar de oorzaak en niet ontkent dat de foto inderdaad een gemis aan scherpte had. Graag hoor ik daarom ook uw mening over het verschil in scherpte tussen de 900p en 1024p.Frans schreef: Ter overweging. Als twee gerenommeerde leden een gevoel hebben zou ik serieus nadenken over waar dat gevoel vandaan komt en minder proberen dat gevoel te bestrijden.

Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom je zo op zoek bent naar het verschil tussen 900 en 1024 pixels. Nagenoeg iedereen hier is op de hoogte van het feit dat als je op het kruisje klikt je de foto in de geplaatste grootte te zien krijgt en zal dat ook gebruiken als hij/zij een foto gaat beoordelen.Leyman schreef:Frans schreef:Graag hoor ik daarom ook uw mening over het verschil in scherpte tussen de 900p en 1024p.

Nagenoeg iedereen zit hier langer op het forum dan ik. Ik zit er nog geen week op. Er zullen nog wel dingen zijn die ik niet weet, dus geef me aub een beetje tolerantie ...Rob Olivier schreef: Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom je zo op zoek bent naar het verschil tussen 900 en 1024 pixels. Nagenoeg iedereen hier is op de hoogte van het feit dat als je op het kruisje klikt je de foto in de geplaatste grootte te zien krijgt en zal dat ook gebruiken als hij/zij een foto gaat beoordelen.