Blanchefosse

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Niels
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Blanchefosse

Bericht Geplaatst:

Twee weken geleden ben ik met een groep studenten naar Blanchefosse geweest, dit is een dorpj ein de franse ardennen, hier heb ik voor mijn vrije profilering een cursus imagine en fotografie gedaan. Erg leuk, maar de fotografie bleef een beetje onderbelicht helaas. of het aan mijn ervaring of aan de overdracht van de docent ligt dat weet ik niet zo.

We gingen fossielien hakken, na ongeveer 2 minuten mijn hamer en beitel wegegeven aan iemand die niet had opgelet en boeiende dingen gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Op de terug weg uit de steen groeve kwam ik dit tegen, ik moest er iets mee doen, maar er kwam verder niks in mij op, nu zie ik allemaal mooie lijnen die ik heel gaaf had kunnen gebruiken, maar jah daar is het nu te laat voor.

Afbeelding

We hebben ook nog een wandeling gemaakt waar ik zonder laarzen de modder heb getrotseerd, haha stond tot op mijn knieen in de modder, ik weet nu wel zeker de schoenen van de ANWB komen een heel eind maar ze zijn niet waterdicht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Blanchefosse

Bericht Geplaatst:

Ik vind het een beetje een saaie serie. Sorry...
De foto die mijn aandacht iets langer kon vasthouden is de 5e.
Ik denk dat je met andere standpunten en hier en daar wat croppen (koeien) er meer uit had kunnen halen.
Wim
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ga met wendy mee in haar comentaar .
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Je hebt met een bewerking nog wat van de foto's proberen te maken, maar ik ben ook bang dat de beelden toch een beetje saai zijn... Andere standpunten, meer gebruik maken van groothoek- en televervorming en andere composities waren denk ik hier de oplossing geweest.
Storm
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

De foto's zijn zeer vlak en ik mis de scherpte. Verder ga ik mee met de eerdere comentaren vwb composities.
André
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Ben het met Wendy en Wim eens
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”