Staat er scherp op, maar voelt toch onscherp aan, komt door het glimmende pantser wat met direct zonlicht dit effect brengt. Met direct zonlicht krijg ik ze zelf er ook niet beter op.
Mooie houding (standje ) hebben ze, wel omslachtig allemaal zo te zien...
Ze staan er inderdaad scherp op Het harde zonlicht doet hier inderdaad geen goed , misschien de volgende keer iets of iemand voor de zon zetten? of een andere lichthoek wat meer van opzij is misschien ook een optie. Is het schild zo glad of zijn die beestje zo behaard dat het hele schildje wit is geworden?
Deze foto heeft de schijn van onscherpte. Is bij nadere bestudering wel degelijk scherp Compositie vraagt bij mij om iets meer ruimte lege rechts en boven.
Op de één of andere manier kijkt deze foto niet lekker voor mij. Helaas kan ik je niet vertellen wat het precies is want daar ben ik zelf nog niet eens achter
vind dit ook een moeilijke. Foto kijkt niet heel rustig, ik heb ooit hetzelfde gehad met deze beestjes.Of het toch aan de scherpte ligt, of het scherptepunt??? Compo en de rustige achtergrond zijn wel mooi