Ik heb geen idee hoe deze heet maar baardmans leek me toepasselijk. Het is een soort vlieg en ongeveer 2,5-3 cm lang. Ik zag later pas dat ik zijn nageltje had geknipt .
het is in ieder geval een roofvlieg en volgens mij een mannelijke, ik ga voor de tweede opname, super scherp en eem mooie comp. de comp. van de eerste vind ik wat druk, moor die ogen staan er heel mooi en super scherp op, je kunt de facetten heel goed zien
Alhoewel de eerste heel uitzonderlijk is, vooral door de doortekening van de facetogen, ga ik toch voor je tweede Fran . Goed scherp en een mooie compo en BG ...knap...knap
Hartelijk bedankt voor alle reacties. Dat zo'n lelijk schepsel zoveel positieve reacties krijgt. Het is maar goed dat hij het niet weet .
Zelf geef ik ook de voorkeur aan nr 2. De eerste heb ik erbij gezet vanwege de mooie facet ogen, dat vind ikzelf altijd de moeite waard eens goed te bekijken.
Fantasia ik heb even gegoogled en ik denk dat hij in de familie van de eerste thuis hoort, al heeft deze meer kleur.