Dit klein mini vliegje (± 1,5mm) zat geen moment stil en bleef wandelen over het blad. Toch een poging gedaan om het vast te leggen met het volgende resultaat:
Bedankt voor jullie reacties. Hij is indedaad overbelicht op het koppie, ondanks 1 stop onderbelichting. (De foto is in de volle zon gemaakt) Het totaalbeeld vond ik goed genoeg om de foto niet in de prullenbak te laten verdwijnen.
heel knap genomen dit kleine wolluisje als je de foto ziet besef je niet hoe klein die wel is met het blote oog kun je niet zien dat dit luisje heel wollig is
Knap dat je hem toch nog zo hebt kunnen vastleggen, al moet ik eerlijk zeggen dat hij wel een beetje verloren gaat, misschien is een wat krappere uitsnijding nog een optie.
Vliegje is erg klein, kan de foto onvoldoende alleen dragen Resterend beeld is best wel druk door de vorm van het blad en de glinstering in het onscherpe deel.
Het vliegje is inderdaad heel klein in de foto aanwezig, maar door de compositie en totaalbeeld vond ik het zelf wel gelsaagd. Een foto wordt van links naar rechts gelezen. In deze foto leidt het gekartelde blad met glinsteringen je naar het vliegje.