Bij mij komt de gedachte (misschien wel raar) op dat ze haar schoenen uittrekt en de zee in loopt om niet meer terug te keren. De vlakverdeling is wel ok.
Bij deze foto kan je misschien wel 1000 verhalen verzinnen. En als een foto dat heeft is hij voor mij gelukt. Kan me wel vinden in het z/w verhaal van Ayla.
Senna schreef:Bij deze foto kan je misschien wel 1000 verhalen verzinnen. En als een foto dat heeft is hij voor mij gelukt. Kan me wel vinden in het z/w verhaal van Ayla.
Ik ga mee ! Alleen misschien had een laag standpunt nog meer kracht gegeven aan de foto. Maar goed, het is gewoon een leuke foto die zeker een verhaal oproept. En dat is voor mij ook een gelukte foto.
bedankt voor alle lovende reacties weer. Bij mij heeft de kleurenversie een streepje voor, maar het is duidelijk dat de meningen daarover verdeeld zijn
Standpunt had misschien idd wat lager gekund, maar op dat moment daar niet aan gedacht..
@ AJL is niet echt te doen als je iemand ziet staan die op deze manier over het water uitkijkt. Op het moment dat je dichterbij zou gaan dan heb is de kans erg groot dat ze haar weg vervolgd en dat je niet meer het beeld hebt dat je zou willen. Ik heb er nog 1 van een paar seconden later en daar is het beeld al niet meer hetzelfde omdat ze opzij kijkt. Tsja en van lens wisselen om meer in te kunnen zoomen doe je op zo'n moment ook niet even snel.