Nou Jans Pierre,
Geen van je foto's zijn scherp.
Glaasje of bakje waar je dit doet is ook niet vrij van krassen, wat foto's maken heel moeilijk maakt natuurlijk.
Bovendien drijft er bij foto 2 iets vies in het water.
Het idee is wel erg leuk.
geld in het water
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Ja, Jans Pierre wat moet je hiermee, je ziet toch wel dat deze "foto's" totaal mislukt zijn.
Echt niet meer van deze 'foto's" posten. Lees je vorige topics eens......
Mijn advies aan jouw is, zet alles op automatisch op die D200 en ga vrolijk als het zonnetje volaan schijnt buiten foto's maken en probeer een leuke compositie te maken. Geen halve bomen, huizen of schaapjes er op, maar een uitgekiende foto. De belichting,scherpstelling etc. zou ik aan de camera overlaten.
Hopelijk doe je hierwat mee, want dit gaat echt nergens over............
Echt niet meer van deze 'foto's" posten. Lees je vorige topics eens......
Mijn advies aan jouw is, zet alles op automatisch op die D200 en ga vrolijk als het zonnetje volaan schijnt buiten foto's maken en probeer een leuke compositie te maken. Geen halve bomen, huizen of schaapjes er op, maar een uitgekiende foto. De belichting,scherpstelling etc. zou ik aan de camera overlaten.
Hopelijk doe je hierwat mee, want dit gaat echt nergens over............
- momentum60
- Lid

Ik zie overal nog wel wat in; beetje bewerken en zelfs met de ergste foto is er nog wel eens een interessante opname te krijgen....
Heb deze geupload maar kan er geen hout van maken....
Wil je je fotografie verbeteren dan zul je veel foto's moeten bekijken en de reacties lezen....
Dat wil niet zeggen dat je lukraak maar copieën moet draaien maar het leert je wel om foto's te interpreteren....
Wees zelf de grootste zeikerd voor je foto's....., dus vooral ook kritisch zijn naar jezelf.
Heb deze geupload maar kan er geen hout van maken....
Wil je je fotografie verbeteren dan zul je veel foto's moeten bekijken en de reacties lezen....
Dat wil niet zeggen dat je lukraak maar copieën moet draaien maar het leert je wel om foto's te interpreteren....
Wees zelf de grootste zeikerd voor je foto's....., dus vooral ook kritisch zijn naar jezelf.
- Vin1
- Lid

Tips genoeg gekregen inderdaad.
Ga eens goed rondkijken hier en veel lezen en vragen stellen. Daar leer uit trekken en aan de slag. Dan zal je zien dat je snel zal groeien als je kritisch op je zelf blijft en tegen kritiek kan (van anderen leden wat goed bedoelt is)
Ga eens goed rondkijken hier en veel lezen en vragen stellen. Daar leer uit trekken en aan de slag. Dan zal je zien dat je snel zal groeien als je kritisch op je zelf blijft en tegen kritiek kan (van anderen leden wat goed bedoelt is)